Reply 1994
Nostalgia again takes center stage in the mid-1990s, when K-pop group Seo Taiji and Boys exploded in popularity and everyone was obsessed with the Korean Basketball League. Sung Na Jung (Go Ara) is a polished woman living in modern-day Seoul with her husband and son. But she remembers back to 1994, the year that her parents (Sung Dong Il and Lee Il Hwa) moved from the Gyeongsang Province to the big city of Seoul to operate the Shin Chon Boarding House. That year, when she was 20 years old and crazy about the college basketball star Lee Sang Min, was a turning point in her life. Among the other fresh transplants from the countryside living in her parents’ boarding house that year would be her future husband. There’s Trash (Jung Woo), a third-year medical student who has grown up like her older brother; Sam Cheon Po (Kim Sung Kyun), a computer engineering major who feels alienated in Seoul; Haitai (Son Ho Joon), another computer engineering major who plays video games all the time; Bing Grae (Baro), a first-year medical student; and his cousin, Chil Bong (Yoo Yeon Seok), a pitcher on the Yonsei University Baseball Team. Also boarding at the house is the dark female student with the foul mouth, Jo Yoon Jin (Min Dohee). Who did Na Jung end up marrying? “Reply 1994” is a follow-up series to the hit 2012 coming-of-age drama “Reply 1997.” It is written by Lee Woo Jung and directed by Shin Won Ho, the same team as the previous series.