Merry Mary
Mary was named Mary because she was born on Christmas Eve. Mary, who is full of positivity and optimism, wants to be a musical theater actor because she is happiest when singing and dancing. Although she failed numerous auditions, she is patiently waiting without giving up. Dae Gu is an unknown martial arts novelist and is sexy and charismatic from his looks to his physical strength, like the main character of the martial arts novel. Unlike his appearance, Dae Gu, who has a wild past and lifestyle, meets Mary, a local girl looking for a part-time job, and there isn't a day for them without arguments. Will these two be able to find happiness in their hearts and live happily?